Pracovní místo ( Referent/ka účetnictví ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
V případě zájmu zaslat životopis na email: michaela.benesova-prokesova@cez.cz - v předmětu zprávy uveďte VŘ - Referent účetnictví- termín pro zaslání podkladů je 23.06.2017 (na později přijaté nebude brán zřetel)
Požadavky - vzdělání ÚSO ekonomický směr, znalost podvojného účetnictví, práce s PC na dobré uživatelské úrovni (MS Office), znalost SAP (výhodou), komunikační schopnosti - slovem a písmem, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, ŘP skupiny B (aktivní řidič).
Náplň práce - zadávání účetních dokladů do SAP (DPP, DPA, požadavky na platbu, opravné doklady), sledování průběhu schvalování dodavatelských faktur ve WF SAP, komunikace s účtárnami dodavatelů (daňové doklady, upomínky, konfirmace), příprava faktur k archivaci, příprava přehledu o odúčtování dohadných položek vytvořených k 31. 12., spolupráce na inventarizaci majetku a závazků společnosti, spolupráce s odbornými útvary společnosti a Skupiny ČEZ (především s útvary účetnictví a daní).
Doba určitá na 2 až 3 roky (dle potřeb zaměstnavatele)
Volné místo referent/ka účetnictví pro lokalitu Chomutov.