Personalista

  • Karviná

Pracovní místo ( Personalista ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Jaké budou Vaše hlavní zodpovědnosti:
•Kompletní zajištění procesu náboru nových zaměstnanců
•Vedení personální agendy zaměstnanců (smlouvy, dodatky, osobní složky, HRIS)
•Příprava podkladů pro zpracování mezd, kontrola evidence pracovní doby
•Koordinace externích dodavatelů služeb (DPZ agentury práce a další)
•Podílení se na implementaci a kontrole dodržování firemních personálních procesů a směrnic
•HR Controlling – sledování a vyhodnocování svěřených KPI a příprava zpráv (reporting)
•Podpora a poradenství liniovému managementu v provádění personální práce
•Podílení se na lokálních i globálních HR projektech
•Aktivní vytváření pozitivního HR marketingu, spolupráce se školami, institucemi apod.
•Spolupráce na vzdělávání a rozvoji zaměstnanců, hodnocení pracovního výkonu

Jaké předpoklady musíte splňovat:
•min. SŠ vzdělání
•Praxe 2 roky v oblasti lidských zdrojů (ve výrobní společnosti výhodou)
•Prokazatelné zkušenosti s aktivním náborem
•Znalost AJ slovem i písmem na úrovni minimálně B2 dle CEFR
•Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
•Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, pečlivost a důslednost
•Pozitivní přístup, loajalita a důvěryhodnost
•Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint)
Volné místo personalista pro lokalitu Karviná.

Vložit inzerát