Pracovní místo ( Administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost a její plzeňské ředitelství hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě.
Náplň práce :
- práce s databází klientů v systému SAP
- kontrola smluv, přiřazování plateb, vyřizování objednávek
- občasná telefonní komunikace s klienty (NEJEDNÁ SE O CALL CENTRUM)
Pracovní doba:
- dvousměnný provoz = 06:00-14:00 a 14:00-22:00, směny se střídají po týdnu
Požadujeme :
- vzdělání SŠ, SOU s maturitou
- velmi dobrá znalost práce s PC - výborná znalost MS Excel podmínkou
- znalost programu SAP výhodou
- komunikativnost
- příjemné vystupování
Nabízíme :
- zaměstnání u stabilní společnosti spolupracující se Skupinou ČEZ
- práci na HPP pro ženy i muže, vhodnou zejména pro absolventy
- příjemnou pracovní atmosféru
- mzda od 15.000,- hrubého + možné bonusy za produktivitu a kvalitu práce
- stravenky a další bonusy
- po zapracování zvýšení mzdy
Nástup možný dle domluvy případně lze nastoupit ihned.
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis na cvpl@bohemia-manscraft.cz Do předmětu uveďte Pomocný administrativní pracovník a kód pozice P73630.
Kontaktní osoba - Hana Hozáková, tel.:777 038 479
Volné místo administrativní pracovník pro lokalitu Plzeň.