Pracovní místo ( BRIGÁDA - Komunikace na zákaznické lince ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Stodůlky, 158 00, Bucharova č.p. 1423/6
Kontakt: Ralev Todor, e-mail: nabory@cofidis.cz
BRIGÁDA-Komunikace na zákaznické lince
Komunikujete rádi s klienty po telefonu? Staňte se členem našeho týmu v Zákaznickém oddělení. Hledáme brigádníky na pozici Telefonní operátor do oddělení Zákaznického servisu. Získejte cenné pracovní zkušenosti. Naučíme Vás komunikovat, vyjednávat a argumentovat. Vaším úkolem bude komunikace s našimi klienty. Pracovní doba je od PO-NE od 08:00-20:00 h, možnost plánování 4,6 a 8 hodinových směn. Plánování směn bude dle domluvy se Supervizorem a také dle objemu práce. Hledáme motivované a flexibilní brigádníky na dlouhodobou spolupráci.
Pracovní náplň
Telefonní komunikace s klienty a našimi obchodními partnery
Zodpovídání veškerých otázek a pomoc našim klientům a partnerům s řešením jakéhokoli problému
Práce s tabulkou v Excelu
Práce s interní databází
Zapisovat do poznámek výsledek hovoru
Administrativa - skenování, kopírování, kompletace smluv
Požadujeme
SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
Zkušenost s komunikací s klientem po telefonu (např. call centrum) VÝHODOU
Dobré komunikační dovednosti
Pozitivní přístup a odolnost vůči stresu
Časovou flexibilitu
Nabízíme
Zázemí silné mezinárodní společnosti
Možnost seberealizace
Možnost kariérního růstu
Možnost získání pracovních zkušeností
Příjemnou atmosféru v profesionálním pracovním prostředí
Odpovídající platové ohodnocení 100,-/hodina + pravidelný měsíční bonus
Dohoda o provedení práce na 300h do vyčerpání a při oboustranné spokojenost