Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

  • Brno

Pracovní místo ( Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Osobní kontakt po telefonické domluvě
Místo výkonu práce: Brno, Londýnské náměstí 881/6
Požadavky:
Prokazatelná praxe zákaznický servis, prodej zboží
Požadované dovednosti
Znalost španělštiny nebo portugalštiny (upřednostňujeme brazilské uchazeče) na úrovni rodilého mluvčího, perfektní mluvený i psaný projev, praxe ze zákaznického servisu; uživatelská znalost práce na PC

CO BUDETE DĚLAT?
pečovat o zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu
poskytovat informace o produktech, dostupnosti zboží a stavu objednávky
poskytovat produktové poradenství
evidovat telefonické objednávky, průběžně je kontrolovat a sledovat jejích stav až po dodání
spolupracovat s produktovým oddělením a skladem
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
francouzský jazyk - úroveň C2
výbornou znalost gramatiky
zkušenost s vedením týmu
profesionální vystupování
výborné komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
znalost práce na počítači
chuť pracovat v týmu a zdokonalovat své znalosti
vysokou míru empatie a trpělivosti
anglický jazyk na komunikativní úrovni
CO VÁM ZA TO NABÍZÍME?
spolupráci na HPP ve stabilní a rychle rostoucí firmě
možnost růstu a postupu na jiné pozice v rámci firmy (marketing, produktové a ekonomické oddělení)
mladý a přátelský kolektiv
pravidelnou zpětnou vazbu
vzdělávací plán, jazykové kurzy, aj.
stravenky, zaměstnanecké slevy a další výhody

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo pracovníci v zákaznických kontaktních centrech pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát