Pracovní místo ( Konzultantí odchozí zákaznické linky ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Provozní doba od 8:00 do 19:00 hod. Po-Pá, zaměstnanci mají 3x týdně 8:00-16:00, 1x týdně 9:00-17:00 a 1x týdně 11:00-19:00.
Náplň práce: telefonicky kontaktovat naše zákazníky, povídat si s nimi o nastavení jejich služeb, zjišťovat spokojenost a další potřeby, na základě zjištěných informací nabídnete a prodáte zákazníkovi naše služby/produkty přímo na míru, pracovat se systémem, kam je potřeba všechny informace zadat, pravidelně se scházet s týmem a vedoucím, pracovat na sobě a zároveň sdílet své podněty ke zlepšení
Plně hrazené školení vedené kvalitními trenéry, maximální a individuální péči od vedoucího, nově zrekonstruované prostory (kuchyňka, relaxační zona, aj.)Caffeterie (příspěvek na penzijní / životní pojištění, cestování, jazykové vzdělávání, nákupy v lékárnách, aj.) ve výši 27 000,-Kč za rok, stravenky ve výši 80,-Kč, pracovní doba 37,5 hod./týden, zvýhodněné tarify na plyn a elektřinu pro naše zaměstnance, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna
Volné místo konzultantí odchozí zákaznické linky pro lokalitu Zlín.