Pracovní místo ( Obchodní poradce/poradkyně na pobočce - Hranice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce:
Schůzky s novými i stávajícími klienty na pobočce; Aktualizace smluv stávajcích klientů; Zjišťování aktuálních potřeb klientů; Nabídka řešení, uzavírání smluv a následná péče o klienty; Administrativa související s obchodní činností
Požadavky:
Minimálně SŠ vzdělání; Chuť dále se vzdělávat a odborně růst; Zdravé sebevědomí a samostatnost; Příjemné vystupování a proklientský přístup
Nabízíme:
prestižní benefity pro nejlepší; Získání orientace ve světě financí; Příležitost pro osobní i kariérní rozvoj; Osobní přístup a podporu manažera obchodního týmu; Výhodný telefonní tarif, slevy na produkty ČP, výhodný operativní leasing automobilu
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e.mail: cpkarieraolomouc@ceskapojistovna.cz
Volné místo obchodní poradce/poradkyně na pobočce - hranice pro lokalitu Hranice.