Manažer implementace medicínských produktů pro oblast Ruska, Kazachstánu a další

  • Praha

Pracovní místo ( Manažer implementace medicínských produktů pro oblast Ruska, Kazachstánu a další ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

NEKONTAKTOVAT ZAMĚTNAVATELE!!! VOLNÉ MÍSTO OBSAZENO!!!
Místo výkonu práce: Klimentská č.p. 1746/52, Nové Město. Kontaktní osoba: paní Nankovič Tanja, e-mail: tnankovic@ebsco.com.
Požadujeme znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího a znalost anglického jazyka na vysoké úrovni. Vysokoškolský diplom v oboru medicíny a předchozí minimálně 5-letá zkušenost s prodejem medicinských produktů nemocnicím a dalším zdravotnickým institucím. Komunikační a prezentační schopnosti na vysoké úrovni.
Řidičsky průkaz skupiny B a schopnost trávit 60-80 % pracovní doby na služebních cestách v Rusku a v zemích bývalého Sovětského svazu.
Hlavní náplni práce je plánovaní a kontrola procesu implementace medicinských produktů a implementace, školení a technologická podpora jednotlivých klientů v místě jejích sídla.
Volné místo manažer implementace medicínských produktů pro oblast ruska, kazachstánu a dalších zemí bývalého sovětského svazu pro lokalitu Praha.

Podobné nabídky

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

ANHIO STAV s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

FUTURE FLIGHT s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

JOSH´S FAST FOOD s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Podobné nabídky

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

ANHIO STAV s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

FUTURE FLIGHT s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

JOSH´S FAST FOOD s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden
Vložit inzerát