VEDOUCÍ ODBORU KANCELÁŘ TAJEMNÍKA Magistrátu města Liberec

  • Liberec

Pracovní místo ( VEDOUCÍ ODBORU KANCELÁŘ TAJEMNÍKA Magistrátu města Liberec ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody, platová třída 11. v tarifním rozpětí 18.590,- Kč až 27.950,- Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + osobní příplatek + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu + zaměstnanecké výhody garantované kolektivní smlouvou.
Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR (příp. i cizím stát. občanem a má v ČR trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k práv. úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem. Místem výkonu práce jsou budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce.
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (právní vzdělání je výhodou); velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost systematické a koncepční práce, vysoká odolnost vůči stresu; orientace v právních předpisech týkajících se výkonu přenesené působnosti zejména na úseku všeobecné správy (zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č.128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce a zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím); přehled o organizační struktuře Magistrátu města Liberec a kompetencích jednotlivých orgánů statutárního města Liberec; uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office, ASPI, Codexis, Internet).
Výhodou je praxe ve veřejné správě nebo ve vedoucí pozici, schopnost komunikovat v anglickém nebo

Vložit inzerát