ASISTENT/-KA/OFFICE MANAGER

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( ASISTENT/-KA/OFFICE MANAGER ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

ASISTENT/-KA/OFFICE MANAGER
- PP na dobu určitou od 1.5.2017 do 31.12.2017, jednosměnný provoz
- Náplň práce: zajištění chodu kanceláře po stránce administrativní a organizační, komunikace s dodavateli, zaměstnanci a zajišťování obchodní korespondence
- Požadujeme: základní znalost AJ, samostatnost, spolehlivost, časovou flexibilitu
- Nabízíme: odměny
- Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky
- V případě zájmu kontaktujte: Bartošová Zdeňka, tel.: 495 218 740 (volat 8.00 - 16.00 hodin ve všední dny), e-mail: info@reflekt-events.com
Volné místo asistent/-ka/office manager pro lokalitu Hradec Králové.

Vložit inzerát