Pracovní místo ( Asistentka společnosti / office manager ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Asistentka společnosti / office manager
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti: asistentka obchodní společnosti a ředitele, péče o chod kanceláře a showroomu, vyřizování telefonátů (zákazníci, obchodníci), komunikace písemná a telefonická, zpracování a vyřízení objednávek a poptávek, fakturace, doklady, pošta - zpracování a přidělení, vytváření nabídkových listů
Zákl. mzda + prémie + stravenky.
Jazykové znalosti: anglický jazyk - středně pokročilý (B2), aktivní komunikace v angličtině slovem i písmem
Administrativní a ekonomické znalosti:
obchodní korespondence - pokročilý, psaní všemi deseti
skladové hospodářství - základy
fakturace - základy
Uživatelské počítačové znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word - pokročilý
řidičský průkaz skupiny B výhodou
Osobnostní předpoklady a zručnosti:
samostatnost, komunikativnost, soustředěnost na práci, milé a přátelské vystupování, ochota pracovat v dynamickém kolektivu, schopnost zvládat stres, důslednost v plnění přidělených úkolů, plynulá komunikace v anglickém jazyce
Zaměstnanecké výhody: prémie + stravenky
Životopisy zasílat na email: korek@jelinek.cz
Volné místo asistentka společnosti / office manager pro lokalitu Rychnov u Jablonce nad Nisou.