Pracovní místo ( Administrativní podpora, koordinátor ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce : hl.m. Praha
Způsob prvního kontaktu : e-mailem - smolik@mero.cz
Kontaktní osoba : Ing. Ondřej Šmolík
Upřesňující informace :
POŽADUJEME :
- min.bakalářský stupeň vzdělání, ideálně ekonomického zaměření
- praxi na obdobné pozici min. 5 let
- právní povědomí
- velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- výbornou písemnou a ústní znalost AJ a RJ
- dobrou znalost kazašského jazyka
- schopnost simultánního tlumočení
- ochotu cestovat v rámci členských zemí zaměstnavatele ( ČR, Slovensko, Maďarsko, Rusko, Bělorusko, Ukrajina, Kazachstán, Čína)
- platné vízum pro pobyt v členských zemích
- výborné orgaizační a komunikační dovednosti
- časovou flexibilitu, vstřícné jednání, pečlivost
- mezinárodní řidičské oprávnění
NÁPLŇ PRÁCE :
- zabezpečování chodu sekretariátu
- organizace pracovní agendy sekretariátu
- příprava podkladů pro zasedání orgánů
- distribuce podkladů pro zasedání orgánů příslušným osobách
- komunikace s členy zaměstnavatele a externími poradci, příp. dalšími osobami
- zabezpečení překladů a tlumočení při zasedáních
- zabezpečování koordinace mezi externími poradci zaměstnavatele
- zajišťování pošty, archivace dokumentů a listin
Volné místo administrativní podpora, koordinátor pro lokalitu Praha.