Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce - Hodonín ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Administrativní pracovník/ce - Hodonín
Na naši pobočku v Hodoníně přijmeme nového pracovníka pro administrativní a kancelářskou práci. Máte smysl pro pořádek a baví vás různorodá pracovní náplň? Chcete být týmovým hráčem v dobrém kolektivu?
Přijďte a staňte se součástí naší společnosti, která je ve svém oboru špičkou na Jižní Moravě.
Jsme na trhu od roku 1998, kdy firma měla 2 zaměstnance a majitele v jednom.
Od té doby jsme vyrostli do dnešní podoby, kdy máme přes 165 zaměstnanců, 6 poboček, 3 prodejny a přes 7 232 položek na e-shopu.
Práce vhodná i pro OZP.
Náplň práce:
Komunikace napříč firmou s vedoucími a zaměstnanci.
Pokladna.
Zápisy z porad.
Kontrola aktivit obchodních zástupců.
Práce s e-shopem.
Statistiky.
Řešení pohledávek a další administrativní činnosti.
Požadujeme:
Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost.
Příjemné vystupování.
Pozitivní myšlení.
Týmového ducha.
Znalost práce na PC, Word, Excel.
Nabízíme:
Dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu.
Zázemí stabilní a úspěšné společnosti.
Možnost podílet se na dynamickém růstu společnosti.
Firemní vzdělávání.
Stravenky.
Multisport benefit.
Zaměstnanecké slevy na odběr zboží.
Zašlete životopis na e-mail.
Do předmětu uveďte název pozice „Administrativní pracovník - Hodonín“
Kontakt: prokesova.l@smero.cz
Lenka Prokešová, SMERO, spol. s r.o.
Vybr
Volné místo administrativní pracovník/ce - hodonín pro lokalitu Hodonín.