Pracovní místo ( Asistent/-ka zákaznické péče - Ostrava ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Na pozici Asistenta/-ky zákaznické péče budeš mít na starosti telefonickou a písemnou komunikaci s klienty.
Co Tě naučíme?
-Poskytovat profesionální servis našim klientům
-Zajišťovat maximální spokojenost klientů
-Řešit administrativu v bankovních aplikacích
-Získávat zkušenosti v bankovním prostředí
-Zdokonalit Tvé komunikační dovednosti
Co je předpokladem pro přijetí?
-Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
-Komunikační dovednosti a schopnost přizpůsobit komunikaci klientovi
-Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
-Zkušenost s e-mailovou komunikací s klienty – výhodou
-Znalost anglického jazyka slovem i písmem – velkou výhodou
-Předložení výpisu z rejstříku trestů při nástupu
Co Vám nabízíme?
-Týden dovolené nad rámec zákona
-Cafeteria systém - flexibilní zaměstnanecké výhody zahrnující příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a 1-5 dní Free Days
-Dny volna navíc – sick days, parents day atd.
-Zaměstnanecké produkty za výhodnějších podmínek
-Prostor a podpora při vzdělávání
-Příležitost pro osobní i profesní růst
-Přátelské a otevřené prostředí
-Uplatnění ve společnosti s mnoha oceněními nejen v bankovní sféře
v případě zájmu zašlete životopis s názvem pozice na petra.zemanova@moneta.cz.
Volné místo asistent/-ka zákaznické péče - ostrava pro lokalitu Ostrava.