Pracovní místo ( Administrativní pracovník. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň: práce s objednávkami a nabízenými produkty internetového obchodu, telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky (řešení dotazů a přání zákazníků) a dodavateli (termíny dodávek, chyby v dodávkách, ...), na výdejním místě vydávat a přijímat objednávky, případně radit s výběrem zboží
Požadujeme: min. SŠ s maturitou, komunikativnost a dobré vyjadřovací schopnosti, výbornou gramatiku, schopnost klidného a diplomatické jednání, odolnost proti stresu, prozákaznický přístup a obchodního ducha, výborná znalost práce na PC a orientace v prostředí internetu, znalost sportovního vybavení výhodou, anglický jazyk výhodou
Nabízíme: trvalý pracovní poměr s pevnou pracovní dobou (po-pá, 9-17), zajímavou práci ve stabilní společnosti (10 let na trhu), pracoviště v centru Zlína
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete:
- životopis s fotografií
- motivační dopis
Výhody: příspěvek na stravování, zaměstnan
Volné místo administrativní pracovník. pro lokalitu Zlín.