Sales officer - back office

  • Brno

Pracovní místo ( Sales officer - back office ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání, dobrá znalost obsluhy PC (velmi dobrá znalost MS Office – Excel), orientace na zákazníka, ŘP sk. B - aktivní řidič podmínkou, osobní předpoklady: prezentační, argumentační a dobré organizační dovednosti, svědomitost a zaujetí pro úspěšnou práci přinášející obrat, ochota cestovat, časová flexibilita, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, pečlivost
Popis práce: vhodné i pro absolventy, péče o zákazníky, konzultace a návrhy služeb, vedení projektů a s tím spojená administrativa, účast na inventurách v nemocnicích, zákaznická podpora, nástup možný ihned nebo dle dohody, místo výkonu práce: Brno - Komárov
Zaměstnavatel nabízí: smlouva na HPP, fixní finanční odměna 18.000,- Kč, až 2.000,- Kč bonusy a os. ohodnocení do výše 3.000,- Kč, příspěvek na preventivní péči 250,-Kč /měsíc, dovolená 5 týdnů, příspěvek na stravování 55,-Kč/den, dopravné až 1.200,- Kč, příspěvek na dovolenou a Vánoce 1.000,- Kč, odměna za pravidelnou docházku až 1.400,- Kč, práce v mladém kolektivu v úspěšné české společnosti, v dynamicky se rozvíjející oblasti, zaškolení i praktická pomoc, zaměstnanecké výhody
Kontakt: Michalčíková Lucie, e-mail: michalcikova@christof.cz, v případě zájmu zašlete životopis s fotografií a motivačním dopisem na uvedený e-mail
Volné místo sales officer - back office pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát