Pracovní místo ( Pracovník/ce kontaktního centra Komerční banky ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: komunikace s našimi klienty po telefonu, prodej produktů a služeb na míru - ukážeme Vám, že i prodej se dá dělat jinak
Dodržujeme pravidlo - klient je pro nás na prvním místě, ctíme klientovy potřeby a podle toho se ke klientům chováme
Požadavky: vzdělání s maturitou, uživatelskou znalost práce na PC, komunikační zdatnost, bezchybný mluvený projev, spolehlivost, obchodní cítění a pro klientský přístup
Výhody: garantovaný výplatní termín k 6. dni v měsíci, 5 týdnů dovolené a až 3 dny zdravotního volna, volné víkendy a svátky, práce v centru města, možnost kariérního růstu, zajímavé zaměstnanecké podmínky u bankovních produktů (hypotéky,bankovní účty, úvěry), čtvrtletní bonusy dle výkonu, stravenky v hodnotě 95 Kč/pracovní den plně hrazeny zaměstnavatelem, příspěvky na volnočasové aktivity (systém Cafeteria)
Volné místo pracovník/ce kontaktního centra komerční banky pro lokalitu Zlín.