Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Hodolanská č.p. 413/32, Olomouc.
Hledáme zkušeného kolegu/kolegyni - aktivní osobu s odpovědným přístupem k práci.
Směnnost: jednosměnný provoz, od 8:00 -16:00 hod., dle úvazku.
Pracovní úvazek: zkrácený 4 - 6 hod./den.
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP)
Náplň práce:
- Evidence, indexace, archivace smluv.
- Příprava jednoduchých smluvních dodatků a další smluvní dokumentace (dohody, výpovědi).
- Agenda sledování revizí, kontrol na zakázkách.
- Běžná kancelářská agenda - kopírování, vytváření reportů, skenování, telefonická komunikace.
- Zpracování požadavků a vypracování dokumentace k veřejným zakázkám.
Požadujeme: dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, zkušenosti s tvorbou personálních tabulek a reportů, tvorbou statistik, přehledů, analýz, základy účetnictví, spolehlivost, samostatnost, loajalitu, odolnost vůči stresu, příjemné vystupování, pečlivost, praxe v administrativě výhodou, SŠ vzdělání.
Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem na adresu: info@forcorp.cz. První kontakt POUZE písemnou formou.
Volné místo administrativní pracovník/ce pro lokalitu Olomouc.