Pracovní místo ( asistenti servisního oddělení pro oddělení skladů ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: zpracování podkladů pro fakturaci servisních zakázek, fakturace servisních zakázek, evidence skladového hospodářství /vystavení a kontrola skladových dokladů/, pravidelné reporty /INTRASTAT, EKOKOM/
Požadujeme: SŠ ekonomického směru, komunikační schopnosti, samostatnost, logické myšlení, znalost práce na PC /word,exel podmínkou/, znalost práce v účetním programu ABRA výhodou, řidičský průkaz. sk.B
Nabízíme: zázemí stabilní firmy, jistotu dlouhodobé spolupráce, příspěvek na stravování, účast na školeních,
KONTAKT: životopisy zasílat na e-mail
Volné místo asistenti servisního oddělení pro oddělení skladů pro lokalitu Bohumín.