Klientský poradce na pobočce České pojišťovny

  • Děčín

Pracovní místo ( Klientský poradce na pobočce České pojišťovny ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Místo výkonu práce: Masarykovo nám. č.p. 59/6, Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2

Nástup možný od 1.3. nebo o 1.4. 2017.

Pracovní náplň
- Aktivní obsluha klientů na přepážce
- Zjišťování potřeb a následné zajištění klientů
- Denní kontakt s příchozími i domluvenými klienty
- Osobní komunikace a zabezpečení servisu klientům

Požadujeme
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Zájem o oblast pojišťovnictví a finančního poradenství
- Výborné komunikační dovednosti
- Uživatelská znalost práce s PC (MS Office)
- Ochotu učit se

Nabízíme
- Rozmanitá práce v zaměstnaneckém poměru pro prestižní, stabilní společnost
- Komplexní systém zaškolení, vzdělávání a dalšího rozvoje
- Příležitost budovat svou kariéru
- Možnost ovlivnit výši svého výdělku
- Široká nabídka zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, stravenky a další)

Týden dovolené navíc, stravenky, sick days, slevy na produkty ČP, příspěvky na penzijní a životní pojištění, společné sportovní aktivity a další výhody

Kontakt:
Jitka Žílová, e-mail: jitka.zilova@ceskapojistovna.cz, osobní jednání možné na výše uvedené adrese, ale nejdříve je nutná domluva.
Volné místo klientský poradce na pobočce české pojišťovny pro lokalitu Děčín.

Vložit inzerát