Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce - příjem objednávek ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce:
-příjem telefonických/e-mailových objednávek
-zpracování administrativních úkolů při zadávání objednávek zákazníků
-komunikace s klienty a zákazníky v rámci ČR
-zpracování požadavků a řešení případných problémů zákazníků
Očekáváme:
-dobrou uživatelskou práci na PC
-znalost informačního systému Helios výhodou
-týmového ducha
-klidné, příjemné vystupování, zodpovědnost
-schopnost samostatného uvažování, pečlivost,spolehlivost
Nabízíme:
-příjemné pracovní prostředí
-stabilní zázemí
-zaměstnanecké benefity - stravenky, firemní produkty za zvýhodněné ceny
Volné místo administrativní pracovník/ce - příjem objednávek pro lokalitu Ostrava.