Úředník/úřednice odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/úřednice - soc

  • Cheb

Pracovní místo ( Úředník/úřednice odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/úřednice - soc ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru sociálních věcí a zdravotnictví (pracovní poměr na dobu neurčitou).

Druh práce: úředník/úřednice - sociální pracovník/pracovnice pro agendu sociálně-právní ochrany dětí. Platová třída: 10. Místo výkonu práce: Česká republika. Termín nástupu: ihned nebo dle dohody. Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h, Út+Čt+Pá pružná pracovní doba a dále cca 1x za 14 dní/3 týdny služba o víkendu (být na mobilním telefonu).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu: minimálně vyšší odborné vzdělání v souladu s § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (ve znění pozdějších předpisů), znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí (ve znění pozdějších předpisů), rámcová znalost zákona č. 89/2012 Sb., nový občanský zákoník (část rodinné právo), dobrá uživatelská znalost práce s PC, řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič/ka), do 6 měsíců po nástupu do zaměstnání povinnost přihlásit se ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti k výkonu správní činnosti při sociálně-právní ochraně dětí, pokud uchazeč/ka tuto zkoušku již neabsolvoval/a.

Výhodou: zkouška zvláštní odborné způsobilosti k výkonu správní činnosti při sociálně-právní ochraně dětí, praxe v sociální oblasti.

Nabízíme: odborné vedení v adaptačním procesu, zaměstnanecké benefity, profesní růst a pr

Vložit inzerát