Obchodní referent

  • Stráž pod Ralskem

Pracovní místo ( Obchodní referent ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadujeme:
- VŠ/SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- Komunikativní znalost AJ
- Organizační schopnosti
- Praxe v mezinárodním obchodu nebo marketingu výhodou
- Schopnost týmové spolupráce a dobrou komunikativnost
- Schopnost logického myšlení a systematického řešení problémů
- Znalost práce na PC (MS Office, PowerPoint)
- Řidičský průkaz sk. B

Hlavní zodpovědnosti:
- Práce v obchodním oddělení, vedení obchodní agendy v IS ESO 9 a MS Dynamics CRM
- Ústní i písemná komunikace se zákazníky zejména v cizím jazyce
- Zpracování poptávek a tvorba nabídek
- Zodpovědnost za přípravu obchodních smluv
- Aktivní účast na obchodních jednáních a výstavách
- Aktivní spolupráce s ostatními útvary společnosti

Nabízíme:
- Zázemí rychle se rozvíjející české společnosti s vlastními výrobky a unikátním know-how
- Zajímavou práci v perspektivním oboru s možností dalšího profesního rozvoje
- Příjemné moderní pracovní prostředí
- Další sociální výhody (příspěvek na stravování, dětskou rekreaci, týden dovolené navíc, atd.)
- Příspěvek na volnočasové aktivity

Nástup: možný ihned

Místo výkonu práce: pobočka firmy ve Stráži pod Ralskem

Pokud Vás naše nabídka oslovila a splňujete-li výše uvedené požadavky, zašlete nám svůj profesní životopis na adresu: MEGA a.s., personální odd., Pod Vinicí 87, 471 27 Stráž pod Ralskem nebo e-mailem na adresu karolina.noskova@mega.cz.
Více informací Vám poskytneme na čísle 487 888 155. Kontaktní osoba: Karolína Nosková
Informace o společnosti: www.mega.cz
Volné místo obchodní referent pro lokalitu Stráž pod Ralskem.

Vložit inzerát