RECEPČNÍ - OFFICE MANAGER

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( RECEPČNÍ - OFFICE MANAGER ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

RECEPČNÍ - OFFICE MANAGER
- PP na dobu určitou 6 měsíců s možností prodloužení, plný úvazek, nástup možný ihned
- Náplň práce: obsluha recepce společnosti; vyřizování korespondence společnosti; agenda spojená s dopravou surovin/expedic zboží; uvádění návštěv, zajišťování občerstvení a správa zasedacích místností; administrativní agenda (zadávání dat do SAP, kopírování apod.)
- Očekáváme: příjemný a reprezentativní vzhled; proklientskou orientaci, aktivitu; minimálně SŠ vzdělání; dobrou znalost práce na PC (MS Office - Excel, Word, PowerPoint; internet, e-mail); schopnost komunikovat v angličtině (přepojování hovorů, osobní jednání se zahranič. hosty); chuť dělat dobře svou práci, být prospěšná a výborné organizační a komunikační dovednosti
- Nabízíme: práci na HPP s možností růstu v rámci firmy; zázemí stabilní české firmy s nadnárodní působností; přátelský kolektiv; možnost proniknout do firemních procesů; benefity (stravenky (70 Kč), 2 dny sick days, firemní výuka angličtiny, příspěvek na penzijní připojištění)
- Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky.
- V případě zájmu kontaktujte: Kubicová Kristýna Ing., tel.: 731 126 728, e-mail: kubicova@technistone.cz
Volné místo recepční - office manager pro lokalitu Hradec Králové.

Vložit inzerát