sekretář, sekretářka

  • Jindřichův Hradec

Pracovní místo ( sekretář, sekretářka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Zajišťování organizačních a koordinačních činností k zabezpečení denního výkonu funkce ředitele odboru; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených ředitelem odboru; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory odboru; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv.

Požadujeme: samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, diskrétnost, zodpovědnost, profesionální vystupování, časovou flexibilitu. Výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence.
Vhodné i pro absolventy/ky středních škol. Trestní bezúhonnost. Splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Řidičský průkaz sk.B. Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru. Při nástupu do pracovního poměru požadujeme čistý výpis z rejstříku trestů.

Požadujeme zaslání životopisu s průběhem praxe, motivační dopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete mailem nebo poštou na uvedenou e-mailovou adresu nejpozději do 17.1.2017 (předmět e-mailu nebo dopisu: VŘ sekret. OP JH)
Volné místo sekretář, sekretářka pro lokalitu Jindřichův Hradec.

Vložit inzerát