úředník/ce oddělení právních činností

  • Kroměříž

Pracovní místo ( úředník/ce oddělení právních činností ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

pracoviště Městského úřadu Kroměříž
- Vykonávaná agenda - řešení přestupkové agendy na úseku veřejného pořádku, občanského soužití, ve věcech majetkových a v případě potřeby přestupky, k jejichž projednávání není příslušný jiný odbor, v souladu s ustanovením zákona č. 200/1990 Sb. o přestupcích
- Platová třída: 10 (dle nař. vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), doba neurčitá, nástup dle dohody)

- Požadavky pro vznik pracovního poměru - ukončené VŠ vzdělání zakončené minimálně bakalářskou zkouškou, výhodou zaměřené na veřejnou správu, praxe ve veřejné správě a ZOZ v přestupkové agendě výhodou, znalost právních předpisů, týkajících se dané oblasti, tj. zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád a zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích ve znění pozdějších platných předpisů, dobrá znalost práce na PC, ochota k dalšímu sebevzdělávání, komunikativní schopnosti, řidičský průkaz skupiny B

- Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
- Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis
- Doklady, které je nutné doložit k přihlášce (§ 6 odst. 4 zákona o úřednících):
strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidenc

Vložit inzerát