Pracovní místo ( SPECIALISTA, SPECIALISTKA KONTAKTU SE ZÁKAZNÍKY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
*KO: Moldavčuk Olga Ing., životopis zašlete na e-mail: nabor@innogy.com
SOU vzdělání, dobré komunikační schopnosti, příjemný projev bez vady řeči, tah na branku, prodejní dovednosti nebo chuť se prodeji naučit, samostatnost, nadšení, vytrvalost.
Mzda 15 000 - 19 000 Kč (nástupní fixní mzda) + variabilní složka mzdy 15-20% z fixu podle pracovních výsledků, pracovní smlouva na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou, prostřednictvím innogy START programu Vás v prvních 12 měsících podpoříme finanční částkou až 21 000 Kč, vzdělávání i osobní rozvoj, od prvního dne v zaměstnání si můžete užívat plných 27 000 Kč ročně na wellness, kulturu, sport, cestování, vzdělávání aj., stravenky v hodnotě 80 Kč, při dobrých výsledcích budete moci pracovat z pohodlí domova (home office), 25 dnů dovolené a 3 dny osobního volna, týmové, sportovní a společenské akce (setkání zaměstnanců innogy, lístky do kina na innogy podporované filmy aj.), slevy u více než 2 000 smluvních partnerů innogy na oblečení, obuv, osobní dopravu, výpočetní techniku aj., zvýhodněné zaměstnanecké volání a další produkty pro Vás i rodinu, krytí cestovním pojištěním pro Vás i Vaši rodinu, strukturovaný systém kariérního růstu, osobní rozvoj, 4-směnný provoz - příchozí linka v době 6 - 22 hod. (7,5 hod./den), pozvolný nástup na směny, možnost zkrácených úvazků po zaškolení, pracoviště: Jánská 14, Opava.
Náplň práce: odbavování PŘÍCHOZÍCH hovorů našich zákazníků; řešení zákaznických požadavků týkajících se záloh, plateb, odečtů, přepisů atd.; konzultace a poradenství klientům; PRODEJ našich služeb a pro