Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

  • Brno

Pracovní místo ( Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Obecně
Hledáme zkušeného seniorního technika pro podporu IP telefonie , pro poskytování řešení týkajících se událostí spojených s Cisco IP telefonním prostředím.
Tato pozice vyžaduje manažerské schopnosti, pokročilé komunikační dovednosti a také technické znalosti, které budou sloužit pro řízení a dohled nad probíhající spoluprací mezi našimi zákazníky a podpůrnými servisními týmy na straně AT&T, které se podílí na řešení komplexních IPT problémů v reálnem čase a k zabezpečení služeb dle dohod SLA.
Požadavky:
Úroveň 2 - pokročilá technická podpora pro produkty dodávané v režimu 24x7 - prostředí telefonických a hlasových služeb
Zodpovědnost za monitoring a reakce na technické hardwarové and softwarové problémy za využití různých testovacích nástrojů a postupů v rámci podpory
Konzultace se zákazníky a dodavateli
Pracovník podpory je styčnou osobou pro klienty - přijímá oznámení o problémech a zodpovídá za jejich včasné řešení sle sjednaných podmínek SLA
Aktivní řešení problémů, provádění oprav a změn v systému
Úzká spolupráce s interními a externími technickými týmy za účelem řešení problémů zákazníků.

Požadavky:
CCNA Collaboration / CCNA Voice certifikace nebo ekvivalentní pracovní zkušenosti
Zkušenosti s monitoringem a spravováním MCS Serverů, UCS Serverů, CUCM/Unity Aplikací, Analogových Gateways, CME/CUE
Zkušenosti s nástroji network monitoringu a ticketovými systémy
Zkušenosti s Network a/nebo IP Telephony troubleshootingem a řešením technických problémů v zákaznickém prostředí
Pokročilá znalost LAN a WAN Inter-networking Devices - Routing, Switching, Subnetting
Pok

Vložit inzerát