Pracovní místo ( Administrativní pracovník oddělení správy e-shopů ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt pouza písemný!
Požadavky zaměstnavatele:
- znalost spisovného českého jazyka
- velmi dobrá znalost práce na PC, MS OFFICE
- znalost programů WORD, EXCEL,
- znalost grafických programů typu GIPM výhodou
Pracovní doba: 8:00-17:00hod, (mohou být i výjimky, dle dohody se zaměstnavatelem)
Zaměstnavatel nabízí:
- možnost nákupu nábytku za zvýhodněné ceny, kafetérie
Zájemci se mohou hlásit:,
- písemě zasláním motovačního dopisu a životopisu (CV) na e-mail: harazim@exiteria.cz
Volné místo administrativní pracovník oddělení správy e-shopů pro lokalitu Jeseník.