Pracovní místo ( SEKRETÁŘ/KA, PERSONALISTA/TKA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Druh práce:
- administrativní zajišťování zasedání zastupitelstva města a rady města včetně přípravy podkladů pro jednání a korespondence vyplívající z jejich jednání, zpracovávání zápisů a usnesení ze zasedání zastupitelstva města a rady města a vedení centrální evidence;
- sekretářské práce pro starostu, místostarostu a tajemníka;
- personalistika - vedení agendy pracovněprávních vztahů zaměstnanců města včetně vzdělávání;
Charakteristika pozice: pracovní poměr na dobu neurčitou
Platová třída odpovídající druhu: 8. platová třída dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
Místo výkonu práce: Městský úřad Stráž pod Ralskem
Termín nástupu: 1.2.2017
Zájemce musí splňovat tyto předpoklady (§ 4 zákona o úřednících)
- státní občanství ČR (v případě cizího státního občanství trvalý pobyt v ČR)
- plnoletost
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
- další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
Jiné požadavky na uchazeče:
- středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (ekonomické výhodou)
- uživatelská znalost PC (MS Office)
- řidičský průkaz sk. B
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v personalistice výhodou
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul zájemce
- datum a místo narození zájemce
- státní příslušnost zájemce
- místo trvalého pobytu zájemce
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis zájemce
Uchazeč k přihlášce připojí t