Pracovní místo ( Vedoucí Call centra. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště Český Krumlouv - adresa bude upřesněna
Náplň práce: řízení interního call centra, nastavování procesů v rámci call centra a zlepšování jejich efektivity, tvorba call scriptů a metodických pokynů pro kontakt se zákazníky, hodnocení hovorů, analýzy a koučing operátorů, spolupráce s produktovými manažeři a obchodním oddělením, plnění obchodních plánů, spolupráce s vedením na náboru nových zaměstnanců, vzdělávání a rozvoj operátorů, udržování firemní kultury
Požadujeme: zkušenost s aktivním telemarketingem nutná, zkušenost s vedením nebo koučováním týmu, angličtina slovem i písmem výhodou, analytické myšlení a schopnost pracovat s čísly, schopnost práce s lidmi, jejich pracovního rozvoje, vyzrálá a silná osobnost s empatií, orientace na výsledky, schopnost pracovat samostatně a dosahovat stanovených cílů, sebemotivace, umění efektivně řešit problémy
Nabízíme: mzda - základ + nadstandardní bonusový systém), možnost rychlého kariérního růstu v nově otevřeném call centru, intenzívní školící systém
Volné místo vedoucí call centra. pro lokalitu Zlín.