Office manager

  • Brno

Pracovní místo ( Office manager ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadované dovednosti:
Příjemné vystupování, perfektní znalost MS Office, organizační dovednosti, komunikační schopnosti, znalost AJ, zkušenosti v administrativě a v koordinaci procesů, lidí, znalost obchodní korespondence,
Poznámka k volnému místu:
Vedení kanceláře po stránce administrativní a organizační, zajišťování obchodní korespondence, právních písemností, podkladů pro personální agendu a mzdy, archivace dokumentů, sjednávání schůzek, komunikace s klienty, vedení kanceláře, organizační schopnosti, operativní řešení problémů vzniklých chodem firmy-kancelářské potřeby.
Nabízíme: příjemné prostředí, odpovídající platové ohodnocení a jiné
Volné místo office manager pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát