Personalista/ka, úředník/ce pro organizaci výběrových řízení a vzdělávání zaměst

  • Cheb

Pracovní místo ( Personalista/ka, úředník/ce pro organizaci výběrových řízení a vzdělávání zaměst ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Druh práce: personalista/ka, úředník/ce pro organizaci výběrových řízení a vzdělávání zaměstnanců
Platová třída: 8
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: od 1. prosince 2016 nebo dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších změn:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR,
- věk minimálně 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), v platném znění,
- znalost zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění,
- organizační a komunikační schopnosti,
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).
Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.
Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ),
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnaní uchazeče a o jeho odborných znalostech,
- výpis z Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášek: do 31. října 2016 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Bc. Pavla Váňová, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Bližší

Vložit inzerát