Úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního

  • Cheb

Pracovní místo ( Úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb.,
výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení místních poplatků odboru finančního

Druh práce: úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: od 1. prosince 2016 nebo dle dohody
Pracovní doba: pružná pracovní doba, pevná část Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších změn:
státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR,
věk minimálně 18 let,
způsobilost k právním úkonům,
bezúhonnost,
znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn,
znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn,
znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn,
do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti,
dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:
praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.

Výčet požadovaných dokladů:
vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ),
strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnaní uchazeče a o jeho odborných znalostech,
výpis z Rejstříku trestů ne starš

Vložit inzerát