Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

  • Brno

Pracovní místo ( Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

poskytování podpory našim klientům a partnerům
zaškolení techniků na zákaznické podpoře a mentoring
řešení problémů technického oddělení

Požadavky:
diplom z oblasti IT nebo techniky (magisterský) nebo zkušenost z oboru alespoň 5 let
Rozsáhlé znalosti Orientačních principů
Znalost 2 nebo více z následujících jazyků: C++, C, C#, JAVA, .NET
Základní znalost XML, TCP/IP a operačních systémů CE, Windows 2K/XP a Windows Servery 2K a 2K3 A PLUS
Vynikající zvládání time managementu, komunikačních dovedností, řešení problémů, schopnost efektivně komunikovat se zákazníky po telefonu
předchozí zkušenosti ze zákaznického servisu jsou vítany
perfektní znalost anglického jazyka (poslech, psaná i mluvená forma)

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát