Asistent/ka - pokladní

  • Kroměříž

Pracovní místo ( Asistent/ka - pokladní ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

pracoviště Kroměříž
- Náplň práce: správa došlé a odchozí pošty ekonomického odboru, správa kalendáře nadřízeného a vedoucích jednotlivých útvarů, evidence dovolených zaměstnanců ekonomického odboru, organizace jednání ekonomického náměstka, vedení pokladny (hotovost, ceniny), vč. práce s IS IRES a komunikace s bankou, vč. závěrkových prací, v souladu se zák. č. 563/1991 Sb. o účetnictví a účetních vyhlášek a standardů platných pro OSS
- dále - výpomoc při vedení mzdové agendy, vč. problematiky daně ze závislé činnosti, odvodů sociálního a zdravotního pojištění a dalších srážek, výpomoc v oblasti personalistiky, výpomoc při komunikaci se zdravotními pojišťovnami a Správou sociálního zabezpečení
- Kvalifikační požadavky: min. SŠ vzdělání v oboru ekonomie anebo účetnictví (vč. vedení mzdové agendy), praxe v oblasti správy pokladny (hotovost + ceniny, korunová i valutová pokladna) výhodou (ideálně 3 a více let), znalost práce v OS Windows a MS Office, znalost práce v účetním nebo mzdovém SW výhodou, znalost zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce výhodou, dobré komunikační dovednosti, samostatnost, komunikativnost, schopnost analytického myšlení, svědomitý a iniciativní přístup k plnění pracovních povinností, řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
- předpokládaný nástup leden 2017, doba určitá 1 rok s možností prodloužení, úvazek plný

- Strukturovaný životopis, motivační dopis a prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém odborném vzdělání, popř. i reference z předchozích zaměstnání, zasílejte prosím nejpozději do 31. 10. 2016 výhradně na e-mailovou adresu: podatelna@jacz.cz.

Vložit inzerát