Pracovní místo ( Zákaznická linka Vodafone s ruštinou nebo angličtinou ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáme právě Vás! Co bude Vaší náplní práce?
- Komunikace s klienty Vodafone Czech Republic, a.s. po telefonu (příchozí hovory) v českém jazyce a zároveň v ruském nebo anglickém jazyce (dle domluvy)
- Řešení požadavků (informace o platbách a fakturách, dotazy a změny ohledně služeb, atd.)
- Práce s PC (interní systém)
- Administrativní činnost související s chodem call centra
Co od Vás budeme chtít?
- Výbornou znalost českého jazyka (rodilý mluvčí)
- Komunikativní znalost ruského nebo anglického jazyka (schopnost komunikovat po telefonu)
- Komunikativnost, dobré vyjadřovací schopnosti
- Dobrou znalost práce na počítači
- Časovou flexibilitu (směny v rozmezí Po - Ne, 6:00 - 23:00 hod)
- Odolnost vůči stresu
- Zkušenost na call centru výhodou, nikoli podmínkou
Nabízíme:
- Perspektivní zaměstnání v rostoucí mezinárodní společnosti
- Stabilitu, jistotu a férové podmínky
- Skvělý kolektiv
- Možnost úpravy prac. doby dle individuální domluvy
- Pracovní smlouvu na HPP
- Motivující mzdové ohodnocení (fixní mzda + prémie)
- Stravenky v hodnotě 80 Kč ihned od nástupu
- Výrazně zlevněné volání - neomezené volání, sms a 10 GB dat za 94 Kč
- Zaměstnanecké benefity
- Možnost osobnostního i kariérního rozvoje (vstupní školení a navazující tréninky)
- Příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy s dobrou dopravní dostupností
- Nástup 1.8.2019
- 5 týdnů dovolené
V případě zájmu kontaktuje firmu na email nebo telefonicky.
Volné místo zákaznická linka vodafone s ruštinou nebo angličtinou pro lokalitu Ostrava.