Pracovní místo ( Manažerka back office ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
místo výkonu práce: Pramenná č.e. 3, Kunratice
kontakt: Životopisy prosím zasílejte na k.misurova@ahi.com, odpovídat budeme cca 1x týdně.
Jedná se o pozici MANAŽERKA BACK OFFICE.
Náplní práce budou administrativní práce a úkony spojené s provozem společnosti, vedení evidence, vyřizování korespondence, pochůzky, podpora jednateli, drobné překlady, komunikace s dodavateli a zákazníky, příprava podkladů pro účetní, vedení pokladny, scanování, vítání návštěv.
Požadujeme výbornou znalost anglického jazyka, řidičský průkaz typu B (aktivní řidič), dobrou znalost MS Office, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a příjemné vystupování. Preferujeme kandidáty s dlouhou praxí, ne nutně na podobné pozici. Očekáváme loajalitu, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení a bezúhonnost.
Nabízíme 25 dní dovolené a přátelské prostředí v malé společnosti. P.S. U nás není třeba být cool, in, mladý a dynamický nebo aktivní na sociálních sítích - pro nás je důležitá dobře odvedená práce.
Volné místo manažerka back office pro lokalitu Praha.