Pracovní místo ( Personalista specialista ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co Vás čeká:
- společně s celým týmem budete zodpovídat za realizaci nastavených personálních procesů a jejich další rozvoj
- nábor pracovníků, vstupní a výstupní pohovory, vzdělávání a hodnocení
- aktivně se podílet na zlepšování systému odměňování
- správa a rozvoj personálního informačního systému
- zabezpečení a kontrola zaměstnanecké záležitosti v zahraničních pobočkách a u agenturních zaměstnanců
Bez jakých zkušeností se neobejdete:
- zkušenosti z personální práce ve střední a větší společnosti
- zkušenosti s náborem nových pracovníků, vstupními a výstupními pohovory se zaměstnanci
- znalosti se zpracováním interní dokumentace a pracovně právních dokumentů, se zajištěním odborného vzdělávání
- znalost hodnocení výkonu a systému odměňování včetně benefitů
- alespoň základní znalost anglického jazyka a ochota se jej učit
- MS Office
Co Vám nabízíme:
- kreativní práci a příležitost navrhovat, zavádět a zlepšovat systémy a nástroje pro efektivní řízení pracovníků v našich společnostech
- vytvářet a prosazovat novou firemní kulturu zaměřenou na spokojené zaměstnance
- účastnit se rozhodování o personální strategii společnosti
Na Vaše životopisy se těšíme na emailu k.kucharova@conteg.cz či na Vaše zavolání na telefonu +420 725 791 536
Volné místo personalista specialista pro lokalitu Pelhřimov.