Pracovní místo ( úředník/ce na úseku účetní evidence ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Město Šenov - Městský úřad Šenov, Radniční náměstí 300, Šenov
Lhůta pro podání přihlášky: doručit do 10.10.2016 do 10:00 hod.
Tajemnice Městského úřadu Šenov vyhlašuje veřejnou výzvu na obsazení pracovního místa v rámci Městského úřadu Šenov:
Druh práce: úředník na úseku účetní evidence:
- vede účetní evidenci města včetně PAP (pomocné analytické evidence)
- sestavuje účetní závěrku
- zajišťuje elektronické zasílání státních výkazů do CSÚIS za město
- zajišťuje veškeré úkony spojené s oběhem účetních dokladů
- zpracovává inventarizaci majetku a závazků města
- připravuje podklady pro daňová přiznání a kontrolní hlášení
Zařazení: odbor finanční
Platové zařazení: 9. platová třída (dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech
zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Nástup: 01.12.2016, případně dle dohody
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Požadované vzdělání:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (obecná část a zvláštní část)
Jiné požadavky:
- nutná praxe v oblasti účetnictví územních samosprávných celků, a to nejméně 3 roky
- dovednost práce s PC (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet a další)
- organizační schopnosti, samostatnost, komunikativnost, asertivita, schopnost jednat s lidmi,
ochota