Úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního

  • Cheb

Pracovní místo ( Úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na pozice úředníka/úřednice oddělení odboru finančního. Druh práce: úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního. Platová třída: 9. Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb. Termín nástupu: od 01.11.2016 nebo dle dohody. Pracovní doba: pružná pracovní doba, pevná část Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších změn:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR,
- věk minimálně 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- dílčí znalost zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, ve znění pozdějších změn (povolovací řízení, pravomoci obce při regulaci míst, kde lze provozovat loterie a jiné podobné hry),
- znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn,
- znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn,
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn,
- do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti,
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.

Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je

Vložit inzerát