úředník/ce oddělení personálního, mzdového a vzdělávání

  • Kroměříž

Pracovní místo ( úředník/ce oddělení personálního, mzdového a vzdělávání ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

pracoviště Městského úřadu Kroměříž
- Vykonávaná agenda: komplexní koordinace a zajišťování rozvoje oblasti organizačních vztahů a systemizace, odměňování, přípravy a vzdělávání zaměstnanců
- Platová třída: 10 (dle nař. vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), doba neurčitá, nástup dle dohody

- Požadavky pro vznik pracovního poměru - ukončené VŠ vzdělání v oblasti lidských zdrojů a personálního managementu, znalost a zkušenost s výpočtem a zúčtováním platu, náhrad platu a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců a zajišťování odvodů z platu zaměstnanců, znalost právních předpisů, týkajících se personální a mzdové agendy ve státní správě a samosprávě, zejména zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, nař. vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, včetně katalogu prací a další právní předpisy vztahující se k personální a mzdové agendě, dobrá znalost práce na PC, ochota k dalšímu sebevzdělávání, komunikativní schopnosti, řidičský průkaz skupiny B
- Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
- Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a pod

Vložit inzerát