Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

  • Brno

Pracovní místo ( Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadavky:
Ideálně VŠ vzdělání (nebo relevantní praxe)
Velmi dobrá znalost angličtiny
Zájem a nadšení pro oblast ICT
Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí
Analytické a komunikační dovednosti
Odpovědný a profesionální přístup
Ochotu se dále vzdělávat a učit se novým poznatkům
Náplň práce:
Zajištění plynulého spojení mezi uživateli a developery
Účast na technickém rozvoji aplikací a řešení požadavků uživatele
Spolupráce s BPM Developery/Proces managery s cílem technického rozvoje aplikací
Sestavování plánu testování a jeho samotná realizace
Poskytování podpory a trénování uživatelů (tvorba dokumentace a školení)
Správa a řešení incidentů, koordinace následných kroků
Nabízíme:
práci ve stabilním zázemí mezinárodní společnosti ve výhodné lokalitě
25 dní dovolené/3 dny zdravotního volna
využití práce z domova, flexibilní pracovní doba
stravenky, systém benefitů Cafeteria
příspěvky na penzijní připojištění a zdravotní pojištění
zvýhodněné bankovní produkty v rámci skupiny KBC (ČSOB, Era, Poštovní spořitelna)
školící a rozvojové programy včetně jazykových kurzů v prostorách zaměstnavatele
jedinečnou firemní kulturu
a mnoho dalších...
Volné místo technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát