Pracovní místo ( Customer Support Associate ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výknu práce: Radlická 3201/14, 15000 Praha 5
Kontaktní osoba:Lenárth Matej, e-mail: matej.lenarth@ariba.com
Pracovník zákaznického servisu
Nabízíme:
stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání
Požadavky:
o Technická orientace
o Znalost počítačového hardwaru a softwarových aplikací, znalost programování je výhoda
o Předchozí pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT)
o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
o Dobré interpersonální dovednosti
o Schopnost rychle řešit problémy
o Znalost práce v multikulturním prostředí
o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
o min. bakalářské vzdělání technického směru
Jazyky
o Plynulá angličtina, francouzština a španělština
Volné místo customer support associate pro lokalitu Praha.