Asistentka obchodního ředitele

  • Uherské Hradiště

Pracovní místo ( Asistentka obchodního ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Výborná znalost AJ (slovem i písmem), samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, loajalitu, znalost práce na PC (Microsoft Office, Internet) na velmi dobré úrovni, výborná organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, prokázání bezúhonnosti, ŘP sk.B, praxe výhodou. Příprava podkladů pro jednání, vedení kanceláře nadřízeného, překládání obchodních dopisů a textů, tlumočení obchodních jednání (AJ), účastnění se tuzemských i zahraničních služebních cest, organizace schůzek a jednání, komunikace s obchodními partnery, podílení se na řídících a funkčních procesech. Příjemné a moderní pracovní prostředí, odpovídající finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity. PP s možností prodloužení. Životopisy na e-mail.
Volné místo asistentka obchodního ředitele pro lokalitu Uherské Hradiště.

Vložit inzerát