Pracovní místo ( Back office asistent/ asistentka s němčinou ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Prvotní kontakt:
telefonicky
e-mailem katarn@kompan.com
Pracovní náplň::
- Zadávání dat do systému Navision
- Zpracovávání nabídek
- Vytváření a aktualizace objednávek
- Dokumentace podkladů
- Fakturace
- Denní kontakt s kolegy Něměcké pobočky Kompanu
- Přímý kontakt se zákazníky a dodavateli prevážně emailem
Požadavky:
- Středoškolské vzdělání s maturitou/ univerzitní vzdělání
- Velmi dobrá znalost německého jazyka (písemně I ústně) je podmínkou
- Angličtina B1/B2 nebo další jazyk výhodou
- Znalost práce na PC (Navision - MFGpro) výhodou & MS Office podmínkou
- Praktické znalosti s nákupem, potvrzením objednávek a fakturací výhodou
- Dobré organizační schopnosti, zodpovědnost, proaktivita, samostatnost
- Orientace na zákazníka
Nabízíme:
- Dobré platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Práci ve stabilní, mezinárodní firmě
- Práci v mladém, přátelském týmu
- Školení
- Jazykové kurzy
- Stravování
- Možnost získání smlouvy na dobu neurčitou
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu, týden dovolené navíc, jazykové kurzy, školení
Volné místo back office asistent/ asistentka s němčinou pro lokalitu Brno.