Trenér call centra

  • Tábor

Pracovní místo ( Trenér call centra ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Společnost ATODA Tábor, spol. s r.o. působící v oblasti telemarketingu, patřící k nejúspěšnějším na českém trhu, vypisuje výběrové řízení na pozici Trenér v call centru.

Pracovní náplň
- příprava a realizace jednoduchých produktových školení včetně komunikačních dovedností
- příprava a realizace tréninků, koučinků a rozvoje prodejních dovedností
- rozvoj a motivace stávajících zaměstnanců a jejich adaptace na výkon profese
- podíl na realizaci náborů nových zaměstnanců
- podíl na vytváření pracovních podmínek zaměstnanců
- Vedení základní personální agendy ( příprava smluv, evidence výkonů… )

Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání
- zkušenosti s vedením tréninků
- motivace týmu spolupracovníků
- výborné komunikační a prezentační dovednosti
- proaktivní přístup, smysl pro zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
- znalost práce na PC (Word, Excel, Power Point, Internet)

V případě zájmu, zasílejte strukturovaný životopis na adresu: j.bezemkova@atoda.cz
Volné místo trenér call centra pro lokalitu Tábor.

Vložit inzerát