Pracovní místo ( Úředníci odboru správy majetku ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ÚŘEDNÍCI ODBORU SPRÁVY MAJETKU
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu právního směru, důkladná znalost především zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, znalost zákona č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů, všeobecný právní přehled, práce na PC (Word, Excel, Internet Explorer, atd.), řidičský průkaz skupiny B, schopnost aktivního užívání osobního vozidla, rozhodnost, přesnost, preciznost, dobrý verbální i písemný projev, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost,praxe v oblasti státní správy a samosprávy výhodou.
Náplň práce: Právní služba na úseku samosprávy i státní správy, zejména pak: příprava, zpracování a právní posouzení majetkoprávních smluv a jejich evidence pro odbor správy majetku, zajišťování majetkoprávní správy majetku obce, jeho nabývání, pronájmu, prodeje a jiných forem dispozice, kontrola smluvních ujednání, souhrnné zpracovávání smluv při správě majetku obce, podávání základních informací občanům a právnickým osobám v majetkoprávní oblasti, řešení nezaplacených pohledávek z dlužného nájemného z bytů ve vlastnictví města, včetně podávání žalob na jejich vymožení, sepisování a podávání žalob na vyklizení bytů,
zastupování města v soudních řízeních, zastupování města ve správních řízeních.
Nabízíme: Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do jedenácté platové třídy.
První kontakt: Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na