Pracovní místo ( Obchodní referent(ka) / zástupce / administrátor(ka) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Naše společnost hledá do nově otevřené kanceláře v Olomouci spolupracovníky na pozici obchodní referent/zástupce/administrátor.
Náplň práce: akvizice nových klientů, péče o stávající klienty, příprava a prezentace nabídek, pravidelný reporting, administrativní činnost.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání s maturitou, samostatnost, flexibilitu, pozitivní vystupování, výborné komunikační schopnosti, empatii, chuť se vzdělávat, tah na ,,bránu,,; čistý trestní rejstřík
Nabízíme: práci v mezinárodní společnosti se silným zázemím a ekonomickým růstem
benefity, finanční odměny, komplexní systém školení, možnost kariérního růstu, rentu.
První kontakt POUZE na email: job.olomouc@email.cz.
Volné místo obchodní referent(ka) / zástupce / administrátor(ka) pro lokalitu Olomouc.