Pracovní místo ( Odborný referent / odborná referentka administrativy výběru pojistného ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Zaujala Vás tato pozice? Zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis do 23. 5. na adresu: plzenskykraj.prace@vzp.cz, ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte o danou pracovní pozici a proč bychom měli vybrat právě Vás.
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
spravovat registr pojištěnců a registru plátců pojistného, řešit zjištěné nesrovnalosti,
zpracovávat a vyhodnocovat přehledy související s výběrem pojistného,
rozhodovat o příslušnosti k právním předpisům, provádět registrace pojištěnců v mezinárodním režimu, komunikovat se zahraničními institucemi,
poskytovat klientský servis (komunikace s pojištěnci a plátci pojistného, vyřizování dotazů a poskytování informací),
spolupracovat s jinými institucemi a subjekty.
JAK SI PŘEDSTAVUJEME NAŠEHO NOVÉHO KOLEGU/KOLEGYNI?
VŠ/SŠ vzdělaného/vzdělanou v ekonomickém směru + 3 roky praxe v administrativě,
s výbornou znalostí MS Office (zejm. Excel, Word),
s vysokou mírou samostatnosti,
disponující praktických a efektivním myšlením,
profesionál s výbornými komunikačními dovednostmi (vč. pravidel telefonování),
vlastnící řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič,
schopný/schopná nastoupit do k nám ideálně 1. 7. 2016.
PROČ U NÁS BUDETE RÁDI PRACOVAT?
budete mít možnost pracovat pro lídra na trhu v oblasti zdravotního pojištění,
zjistíte, že se u nás dělají věci jinak, než se zdá,
i když nastoupíte jako zástup za rodičovskou dovolenou, budeme mít příležitost hlásit se na volné pozice a najít další uplatnění ve VZP,
finanční ohodnocení budete mít nastavené motivačně a v závislosti na podaném výkonu,
získáte možnos